Ultimul cuvant inainte de 2013

Ei bine dragilor…acesta va fi ultima postare din frumosul an 2012 care mie uneia cel puțin mia plăcut la nebunie .Mi-am înființat un blog,am cunoscut niște oameni extraordinari ,am fost inspirata de aceștia ,a fost un an foarte frumos dar haideți sa ne uitam un pic și la viitor ne va aștepta un an nou cu mai multe provocări și surprize deși nu voi uita niciodată acest an deoarece:

  1. Am intrat la liceul pedagogic  și am cunoscut niște oameni minunați acolo pe care chiar ii îndrăgesc foarte mult.
  2. Cu ajutorul și sprijinului lui Calla am creat acest blog care pentru mine e un loc extraordinar si un colt de paradis.
  3. Am citit si am fost impresionata de talentu unor fete dea dreptul extraordinare si anume :Lexy (Lexy’s crazy world)ea scrie foarte frumos si va invit pe toti sa intrati pe blogul ei si sa ramaneti impresionati,Rya (The fictional kiss of Rya’s page)are un talent mirific care trebuie inpartit,Mirandaart (artificiu)un blog ce ma inspirat cu adevarat si impresionat ,Russianlace &LovelyAlee (Alee si Irina care fac o treaba minunata cu blogul lor 😀 Vampire fiction),Miki (xoxoMiki)de curand am descoperit blogul ei si ma captivat ,~Carro~(Vampire seviyorum)Carro scrie niste povesti uimitoare,Dark Angel(Dark Angels)creatiile ei te lasa „masca”sau cel putin pe mine una mau lasat :)),Lizzy(Lizzy’s Obsessive World)a carei povesti de dragoste mereu ma tin cu sufletul la gura  my queen B <3,Calla(Lost in Wonderland)care pentru mine e ca un mentor si o prietena foarteeeeee buna 😀 nu ma intrebati de ce dar asa simt si ultima dar nu cea din urma vampireblack (cutiutacusperante)care mi-a promis ca eu voi citi prima cartea care o va publica in viitor(sa fie clar nu am uitat ) si care ii place sa „ne lase in pom” si e o scriitoare extraordinara, ele m-au impresionat prin talentul lor si prin povestile care te tin cu sufletul la gura si m-au ambitionat sa vreau sa fiu din ce in ce mai buna 😀
  4. Am inceput sa citesc ,adica sa iubesc sa citesc eu inainte uram sa citesc din tot sufletul acum…nu imi vine sa cred ca uram sa citesc:))
  5. Am reusit sa uit de un baiat la care am tinut foarte mult ….si am reusit sa trec peste asta cu sfaturile intelepte pe care le gasiti pe blogul we are queens (regret dar nu ii stiu numele celei care a intemeiat blogul)

Mai sunt multe motive ,dar nu am timp acum sa le enumer …..trebuie sa ma pregatesc de party va urez tuturor un an nou fericit sa fiti sanatosi in continuare

//

4 gânduri despre &8222;Ultimul cuvant inainte de 2013&8221;

  1. Sensei Blair este foarte multumita de ceea ce a reusit sa faca cu eleva Alee :)).Ma bucur ca te-ai pus pe picioare si sper sa iei si mai in serios aceasta munca pentru ca incet incet,se va transforma intr-o munca titanica la care te vei uita cu drag peste multi ani. :* >:D< love you!!!!

Lasă un răspuns

