>Inceputul<Amissur Secretorum

Hei ce mai faceți?Sunteți bine?Ei bine eu  ma simt super sper ca și voi la fel.Acesta e primul post din 2013 anul nostru cu „noroc” ,eu sunt un pic superstițioasă…un pic mai mult dar asta nu o sa îmi distrugă buna dispoziție,nici vorba dacă am supraviețuit un an întreg în care aveam 13 ani pot supraviețui și anului 2013.

OK înapoi la post ,am o veste pentru voi ,au trecut multe zile de când nu am mai postat un capitol și dacă tot e un an nou m-am gândit sa pun primul capitol al povestii :Amissur Secretorum(secrete pierdute) pe care îl găsiți dând clic aici. Aici veti face cunostiinta cu Evelin Cruso (Eva pe scurt)este o fata…sa ii spune aaaa..puțin agitata și neastâmpărată…da, asa este „puțin agitata” și veți afla cum își descoperă ea puterea de a vedea în viitor si cum o va ajuta aceasta dar asta nu e tot ea va descoperi și ….fiu a fost cat pe ce sa va spun….aa..ceva important ce îl veți afla urmărind povestea 😀 sper sa va placa :* o da am uitat Eva nu va fi singura pe care o veți întâlni în primul capitol mai este și antrenorul ei de 18 ani ce o antrenează pentru…veți afla și singuri

va pup Alee:*

Eva parul lung saten (parul ei aici este strans in palarie 😀 )si ochii caprui

 

Matthew parul negru cu tenta spre albastru si ochii verzi

Matthew parul negru cu tenta spre albastru si ochii verzi

//

Lasă un răspuns

