Hei capitol nou+rugaminte

Bonjour my friends ce mai faceți?Azi e vineri și pentru a sărbători un episod extraordinar di „Doza de Has” m-am hotărât sa va aduc capitolul 2 din Amissur Secretorum pe care am reușit sa il fac mai scurt (din fericire)

culori

Aici găsiți capitolul:~Capitolul 2:coincidenta stranie…sau nu~

Acum vreau sa va rog ceva ce pentru mine este foarte important.Vreau sa imi spuneti ce nu va place la povestile mele pentru a putea sa le schimb/îmbunătățesc sau spunetimi ce v-ar plăcea sa apara sau daca vreți capitole mai scurte sau sa fie in continuare la fel de lungi.

Spunetimi dacă vreți mai multe scene de dragoste sau actiune sau orice vreți.Eu voi prelucra informația și voi încerca sa va  surprind.Spunetimi cele mai traznite idei ce va vin prin cap iar eu le voi prelucra

Va multumesc si va iubesc pe toti Alee”*

//

Lasă un răspuns

