Buna internatiune e vineri!!

754951dcb5feca90a22a98c5a21b664f-d2zues7

Aleluia e VINERI iar eu am scăpat de la școală închisoare.A fost o săptămână ei bine (fără sa ocolesc sau altceva ) de rahat.Dec eu una a trebuit sa ma cert în fiecare zi a săptămânii cu cineva ba cu mama ba cu o prietena ba cu altcineva și tot asa.Ei bine am o veste pentru voi încerca sa fac un trailer pentru fiecare din poveștile mele ,primul trailer ce l-am făcut nu ma mulțumita de aceea voi încerca sa fac unul nu doar cu poze ci și sa  se miște deci urati-mi noroc :*

App daca nu ati vazut primul trailer il gasiti aici :

Love yah Alee

//

2 gânduri despre &8222;Buna internatiune e vineri!!&8221;

    • cum sa uit de capitol ??? l-am facut si sper sa iti placa mai trebuie doar ca il scriu pe blog si sa il public :D)caci eu imi fac mai intai povestile pe caiet nu stiu de ce :)) )

Lasă un răspuns

