Nominalizare la Liebster Award :o3 ( :O )

images

Multumesc multttttttttt de tot mirandraart ca mai nominalizat am fost surprinsa si multumesc multttttt de tot :*

ok now :

Regulile:

1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.
2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.
3.Raspunde la intrebarile adresate si formuleaza un set nou de unsprezece intrebari pentru urmatorii nominalizati.
4.Nominalizeaza noua bloguri pe care la admiri si au mai putin de doua sute de urmaritori.
5.Anunta nominalizarea pe paginile fiecarui blog

Lucruri despre mine:

1 Ma uit la filme de groaza desi ma sperie si nupa aceea nu mai pot dormi o saptamana fara o lumina aprinsa:))

2Imi place sportul 😀

3 Nu imi place sa fiu serioasa

4Vorbescc multtttttttt

5Bat campii mai tot timpul:)))

6 Imi place sa desenez/scriu/citesc.

7De obicei stau multtt pe afara urasc sa stau inchisa in casa.

8Urasc mate si as vrea sa o umplu pe profa de mate cu dulciuri si sa o folosesc drept piniata.

9Am un frate enervant desi il iubesc

10 Sunt foarteeee protectiva .

11 Nu suport sa fiu injurata de mama sau de tata .

Raspunsurile mele:

1. Ce carte ai citit ultima data?Cand?

Pai „Prima noapte de dragoste ultima noapte de razboi” acum 2 zile cred.

2.Care este animalul tau preferat?

Face ruf ruf are 4 picioare o coada mare si pufoasa si se numeste CAINE ❤

3.Care a fost momentul in care ai realizat ca nu mai esti copil?

Cand am intrat la liceu .

4.Asculti muzica des?

Daaa dara muzica viata mea ar fi boring ascult aproape non stop parca o aud pe mama cum tipa la mine sa imi dau castile din urechi si sa fiu atenta la ce zice:))

5.Crezi ca ai reusi sa te desparti de telefon pentru o saptamana?

Sincera …da fa fi greu poate imi voi pierde o casca sau un card dar as putea sa rezist.

6.Cand esti suparat(a) , cum te calmezi?

Merg undeva unde sunt singura si incep sa respir si sa ma gandesc la ce sa intamplat si daca am actionat ok

7.In cate categorii se impart oamenii?

Cu riscu de a parea manelista desi nu le suport spun : fara numar fara numar

8.Care e mancarea ta preferata?

Greu de spus ,imi place sa gatesc si meeu fac ceva diferit si imi place sa gust chestii noi deci mancarea mea preferata este cea pe care inca nu am descoperito:D

9.Cu ce obiect te-ai asemana?

Luna 😀

10.Ai putea ierta infidelitatea partenerului/partenerei de viata ?

NU sub nici o forma.

11.Esti multumit(a) de viata pe care o duci?

EEEhhh ce sa spun pana acum e ok dar se poate si mai bine.

Intrebarile formulate de mine pentru nominalizatii mei :

1Esti mofturos/mofturoasa?

2Ai face breackdance daca ai avea ocazia?

3 Care este cel mai crazi lucru care lai facut?

4Ce ai face daca luna ar fi din branza iar tu ai ajunge la ea?

5 La ce vârstă ai aflat că Moș Crăciun nu există?

6Ai vrea sa ai copii gemeni?

7Din ce oras esti?

8De cat timp ai blogul?

9Daca ai putea sa mergi in mexic dar cu numele de Poncho de la Roviella ai merge?

10De ce ți-e frica?

11Ti-a placut sa completezi chestia asta ?:D

Nominalizarile mele :

Artificiu

Lost in wonderland

My supernatural life

LovelyAlee & Irina ->Vampire Fiction

Vampire seviyorum/Carro

Lizzy’s obsessive world

One thousand and one ilegal dreams

We are queens

Love&Passion

As fi vrut sa pun multttttttttttt mai multe bloguuri si oameni insa nu am putut 😦

//

4 gânduri despre &8222;Nominalizare la Liebster Award :o3 ( :O )&8221;

Lasă un răspuns

