DeTaLiI DeSpRe CoNcUrS^-^

keep-calm-and-love-the-salvatore-brothers-11_large

Ok deci ce am uitat eu sa va spun? Aaaaa da:

Concursul se va termina pe 25 iunie pe 26 voi anunta castigatorii 😀

A si mai era ceva…hmmmm…nu mai tin minte oh o sa imi amintesc eu si o sa va spun 😀 

Daca vreti sa știți mai multe despre concurs intrati aici .

In caz de va intrebati,nu nu m-am putut abtine sa nu pun fotografia aia cu Salvatore brothers ❤

love aly

 

10 gânduri despre &8222;DeTaLiI DeSpRe CoNcUrS^-^&8221;

            • ooo doamneee nu cum sa isi piarda indemanarea ? Ai uitat despre cine vorbesti? Iam cerut o pauza iar acum sta ca un copil imbufnat si ma tine in brate si mai are foarte foarte putin pana ma azvarla inapoi …. eric nu mai pare asa de pasional …:( ce sa int? :o3 imbatraneste?? :O

              • Hei,Eric are doar 22 de ani pe langa mosu’ tau de 28 de ani… .Nuu,e pasional insa maine are filmare ;).Al meu doarme ca un bebelus,off,ce frumos e!!!
                (Cine vede asta o sa moara de ras)

              • eh cand eu ti-am spus ca el imbatraneste!! Cristian e plin de energie si al ora asta:))) desi poate ca ar fi fost mai bine daca nu avea asa de multa energie… maine are si C nu stiu ce intrunire de afaceri sau ceva de genu si..t…tre..buie.. sa AH CRISTIAN ASTEAPTA !! hopa..l-am enervat nu mai scap …ureazami s..suc-succe…s

              • :)) Hai hai!Uite,pentru ca m-ai facut sa rad,l-am trezit si a vazut ce ai scris despre el iar acc…ccum e gatt….ttta,sa LA NAIBA ERIC!!(razand) sa-mi demoonstrezze c..cca nu a imbatra…aaanit :))) Noapte furtunoasa se anunta!Yooohoo!

              • Un…uneo..r..i… nu e…pre.a… uso…r.. sa ai baieti Hotte…r Th….an F….ire pe langa ti…ne… au…pre..a… mul…t..a en..e…r..gi..ee… Ahh GATA NU MAI SUPORT VIN ACUM SI PREGATESTETE CA ITI PUN CATUSE !

Lasă un răspuns

