Concurs by Alee :D & Miky

Salutt timpul trece

blogul creste 

Asa ne marim noi

Pana numaram la 2 

Am ajuns la un numar magic

Unul cu adevarat strasnic

Am ajuns la 8 000

Auziti copii?

Si ca e un numar frumos 

M-am gandit asa pe dos:

Sa fac un concurs ca nu e greu

Participati?Aveti tupeu?

Un concurs cu premii

Asa se face de decenii

Ce premiu as putea sa va dau?

O carte asa ca dar?

De ce nu?Asa sa fie!

Spun eu,nu din manie

Primul loc 6 carti va castiga

Asa va-ti bucura?

Eu zic ca da ,parerea mea.

Carti electronice ca’s frumoase

Si pline de lucruri intoarse

Rasucite si invartite

In toate felurile ciobite

Ok sper ca va placut mica mea introducere acum revenind la lucruri serioase:

Reguli:

1 Sa dea follow la acest blog 😀

2 Sa anunte despre acest concurs si sa imi spuna intr-un comentariu unde a anuntat ,pe ce site 😀

3 Sa imi trimita un capitol de la ce poveste vrea de pe blogul meu ,capitolul sa fie scris de el si sa fie trimis aici : wherewildrosesgrow@yahoo.com

4 Concursul se va termina pe data de 29 august 🙂

Cam atat 😀 sper sa va inscrieti cat mai multi :*

Premiile vor fi :

2980696_640px

soul-thief-demon-trappers-2-jana-oliver 2.5-Shadow Touch 3-Love From Both Sides 3-Shadowman 4-Fire Kissed 10-The Rogue Hunter 11-The Immortal Hunter 12-The Renegade Hunter 13-Born to Bite 14-Hungry For You 15-The Reluctant Vampire 17-The Lady is a Vamp 51dOKCgA+BL 8534899 ARb book 2 - Midnight Reckoning Book 3 - Forgiven cover sb_new_cover_med shadowrising

Dap aveti de unde alege 😀 Acum :

Locul 1 va primi: 8 carti la alegere din cele de mai sus + 

diploma +capitolul scris de el/ea va fi continuarea povestii

😀

Locul 2 va primi 7 carti din cele ramase +diploma 🙂

Locul 3 va primi 6 carti din cele ramase+ diploma

 Locul 4 va primi 5 carti din cele ramase 

 

Va urez succes tuturor siii cel mai tare sa castige \m/ 

Nu uitati eu nu sunt singura ce organizeaza un concurs 

 prietena noastra Miky organizeaza si ea un concurs si va

invit sa participati 😀 succes tuturor >:D<

Aici e concursul de la Miky da click

20 de gânduri despre &8222;Concurs by Alee :D & Miky&8221;

  1. Eu particip mai mult ca sigur!Dar mai stiu si ca trebuie sa aduc un cap din Blaine,as putea participa cu el? :)))
    Glumesc mai,acum trebuie sa studiez din nou povestile si sa-mi gasesc un stil cat mai aproape de al meu,si asta o sa fie greu de tot :))
    Felicitari pentru followeri!!

  2. aiii lipsesc si eu cateva zile si tu ce facii??Lasa ca vorbesc eu cu tine :))te prind eu si atunci chiar o sa iti trebuiasca mamuta aia de care tot vorbeam :))) ma inscriu la concursss :X succes tuturor ps trebuie sa vb cu tine e legat de Andrei…

Lasă un răspuns

