2013 amintiri vs 2014 noi provocari!

Pff…a trecut atat de mult timp de cand nu am mai pus mana pe tastatura si mi-am pus jos gandurile incat nici nu stiu ce ar trebui sa va spun…Am neglijat blogul…si inca mult si nici nu stiu daca va citi cineva acest post …dar nu ma supar 🙂 Cum spuneam si inainte „Viata e frumoasa ,tigarile lungi si berea e pe mese”.Anul 2013 a fost unul foarte intens si bogat …s-au intamplat multe chestii tampite amuzante socante si de toata jena si chiar nu stiu daca o sa le pot scrie pe toate fara sa ma apuce melancolia ,plansul,sa incep sa zambesc si sa rad ca o cretina sau sa imi amestec si mai mult sentimentele.

Vreau sa va spun macar LA MULTI ANI SI UN 2014 FERICIT!!

Pai…ar trebui sa incepem ,nu?

La inceput pe cand eram eu copila……NU ,NU ,NU PAUZA.Asta nu suna a mine si nici nu va suna .Sa va explic

A fost un an in care nu a trebuit sa vizitez spitalul din fericire.Nu mi-am rupt nimic si nu se poate spune ca a fost linistita ,mi-am reluat hobby-urile fara probleme parkour ,breackdance,dnb si tot asa .Nu pot sta linistita nu vrea si nici nu o sa o fac .Sunt incapatanata ,la fel de incapatanata …bine poate putin mai mult fata de cum eram inainte.

O sa ma apuc cat de curand de chitara si o sa incep sa ii aud pe ai mei „LASA CHESTIA AIA PANA NU O SPARG SI O ARUNC LA GUNOI!” da…dar totul va fi bine.Inca sunt optimista ,acest lucru nu sa schimbat  .

Aici lucrurile se schimba drastic ,trecem de la o „moda” la alta .Mai intai cu ask.fm apoi cu askbook sau ceva de genu acum cu „la 189748723647 like fac top cei mai fututi in gaurica baieti” apoi cine doamne fereste stie ce mai ureamza!No,hai sa o dam pe fata ,moldoveanca voastra e nebuna rau .

Uneori nu sti cum sa faci sa te adaptezi dar uneori chiar nu iti pasa.Nu inteleg de ce lumea se complica atat si nu isi traiesc viata din plin.O „moda” noua?Iti iei ceva noi si inainte de al imbraca macar,il pui pe facebook?Sa fi popular?Sa ti mult prea mult cont de parerea celorlalti?Toate mi se par o prostie.Poate sunt eu o corcitura a naturii si nu stiu cum si in ce fel sunt anumite chestii dar macar sunt o corcitura fericita.

Revenind…ma abat de la subiect.Mi-am facut o trupa de dans suntem doar 5 pana acum dar vom vedea cum merge treaba.Sper sa iasa totul ok,ama mai avut tentative de a face o trupa dar nu prea au iesit.

Nu stiu cum a fost viata voastra amoroasa in 2013 si sper sa imi spuneti intr-un com sau in privat dar a mea a fost plina de suisuri si coborasuri.O sa va spun drept ,am avut multi iubiti si nu eram serioasa si chiar nu imi pasa de ei .Ei erau ceva gen „suna-ma” „raspuinde la telefon” „pe unde esti Ale?” nu imi pasa dar acum lasfarsitul lui 2013 am dat-o in bara rau de tot.Am gasit si eu baiatul acela dulce fara de care nu poti sa traesti care te iubeste la nebunie si cu care vorbesti in fiecare zi dar nu poti fi impreuna cu el din cauza unui motiv extrem de stupid.Nu pot sa spun ca nu am ce face pentru ca am si vreau sa fac ceva dar deocamdata cum a spus si el „fi rabdatoare”.Ca tot vorbim de „le amor” sa ma intamplat ceva ,la un moment dat ma indragostisem…urat inceput nu ?Mai ales ca numai eu ma indragostisem de el nu era reciproc si…am ineput sa ma schimb ,incercam sa ma imbrac mai elegant sa fiu mai rezervata sa fiu mai feminina dar nu merge asa nu poti sa te schimbi asa batand din degete dar totusi nu sunt cum eram inainte sunt mai calma ,ma imbrac putin mai diferit nu mai sunt genul ala „cool” si baietoasa ,acum sunt …sun fel de altfel de eu daca intelegeti si nu ,nu cred ca intelegeti.Ceva sa schimbat ,eu m-am schimbat si m-am maturizat ,am fost acum cateva zile la o prietena de familie ,adultii cu adultii fratele meu cu ,copii numai eu singura apoi am vazut-o .CHITARA!Nu am ezitat si am luat-o ,am inchis usa si am inceput sa cant cele cateva note si acordul pe care l-am invatat.Ador sa cant la chitara..desi e greu.E o sa sune ciudat dar cred cu tarie ca… daca incep sa cant la chitara acest  lucru ma va schimba in bine.

Si in acest an viata mi-a demonstrat ca nu e bine sa ai incredere si ca e mai bine sa te descurci singura.Nu sti cine sau cum si in ce fel te va trada.Am invatat asat de multe ori in anul asta mai ales cand baiatul la care incepeai sa ti dupa multe lupte seculare te suna cu 2 zile inainte de revelion si iti spune sa va despartiti ca sa combinat cu cea mai buna prietena a ta .Viata nu e dreapta dar nu o sa judec ,nu o sa ma razbun cum o faceam in recut pur si simplu o sa  trec mai departe chiar de am in fata o iubire care pare sa nu aiba nici o sansa …cum am spus sunt optimista

Anul 2014 a venit la mine ca o furtuna.ram la Brasov .Seara am fost in piata sfatului si ne-am uitat la artificii apoi seara am mers la un prieten si ne-am distrat am dansat ,am baut si ne-am facut de cap.A fost o seara geniala.

Viata mea e ca o tornada ,in continua miscare desi nu o arat e uneori obositoare dar fac fata .Peste exact 2 luni se implinsec 2 ani de cand un prieten drag al meu a murit…O sa fie o zi cu multe lacrimi dar totul o sa fie bine.Nu stiu ce o sa se intample mai departe ,nu stiu daca o sa fie bine sau nu dar ca intotdeauna o sa lupt o sa dau tot ce am mai bun din mine si o sa vad cum reuseste viata sa ma schimbe usor,usor.Acum spre deosebire de anii anteriori am cateva scopuri clare pe acer vreau sa le ating.O sa reusesc sa le indeplinsec si o sa fac ce  fac in fiecare an o sa dau tot ce  am mai bun din mine si o sa fac ca acest an sa fie mai bun decat cel anterior.

Va pup dragelor sa aveti grija de voi.Sper sa aud cat mai multe vesti de la voi.

Cu drag,

Ale

5 gânduri despre &8222;2013 amintiri vs 2014 noi provocari!&8221;

  1. Doamne nu pot sa cred ca esti in aceeasi situatie ca mine la categoria amor :)) si eu am avut multi dar degeaba :)) doar ca cei care imi plac sunt luati :)) nu stiu cand va veni ziua in care o sa gasesc baiatu care imi place si care sa mai fie si liber :-??
    sper ca o sa iti atingi scopurile si sa ai parte de acel cineva care sa iti aduca fericire in suflet si zambete pe buze :*

Lasă un răspuns

