Shut up bitch ,i’m talking about…love !

Iubirea,un cuvant aparent neinsemnat ,daca stam sa ne gandim e chiar amuzant. Amintiti-va de perioada aceea cand aveati 8-9 ani si nici nu va pasa de iubire iar un sarut pe obraz de la o fata/un baiat de varsta voastra era cel mai scarbos lucru din lume iar acum am muri daca am primi fie si un sarut dulce pe obraz de la persoana care o iubim.

Toti avem am avut sau vom avea probleme in dragoste ,unii mai multi ca altii eu cred ca sunt 5 categorii de oameni :

  1. Cei indragostiti
  2. Cei care cauta dragostea
  3. Cei care vor sa fie singuri
  4. Cei care NU vor sa fie impreuna cu cineva
  5. Cei care vor sa se „combine” cu cineva pentru a nu fi singuri/ca sa fie „la moda”

Hai sa lasam indragostitii la urma .

2.Cei care cauta dragostea

Toti cautam pe cineva special ,cineva aparte care sa ne faca zilele mai frumoasa ,sa nu putem dormi din cauza lui/ei pentru ca intr-un sfarsit realitatea e mai frumoasa ca visul,cineva care sa te accepte pe tine asa cum esti ,cineva care sa iti iubeasca defectele pe care le urasti cu indarjire ,cineva special.Va asigur nu o sa vina la voi printul pe cal alb atat de iubit cu un buchet de flori sau sa salvati printesa mult prea frumoasa din turnul inchis numit azi scoala ,care se va indragosti instant de voi acestea sunt basmele copilariei de care suntem familializati.Nu o sa va mint sa va spun ca atunci cand va fi timpul magicul se intampla sau lucruri de acest gen dar ,se va intampla candva ceva.Inca un lucru : vrei sa fi cu cineva? PANA MEA !INCEARCA SA FI CU CINEVA!Este posibil sa nu nimeresti „alesul/aleasa” din prima dar incearca si incearca pana il/o gasesti ,nu astepta mereu sa vina ei/ele la tine (bine aici e mai mult pentru fete) incearca sa iesi cat mai mult sa cunosti cat mai multi oameni si sa fi cu niste tipi/tipe mai decenti/decente .Iti plac „mafeotii ” si ceafa lata? Atunci draga mea sa nu te intrebi de ce ajungi sa vizitezi Spania /Italia etc.Incearca sa gasesti pe cineva care simti o atractie si vezi daca merge relatia .Nu risti nu castigi,mai mult ca sigur o sa dai gresi de cateva ori dar eu cred ca merita sa dai gresi apoi sa gasesti intr-un sfarsit pe cineva.Daca te gandesti mereu „dar nu imi place pentru ca sosetele nu i se asorteaza cu bluza” sau „nu ca e blond nu roscat” „nu imi place sa are degete” nu exista perfectiune incearca sa accepti si tu cateva defecte cum si el/ea accepta la tine.Fi deschis/a si nu accepta chiar orice taratura care iti apare in cale .

3 Cei care vor sa fie singuri

Da ,sunt si astfel de persoane ,starea nu dureaza mut ,poate cateva luni/ani dar va fi un moment cand vei simti iar nevoia de a avea pe cineva aproape care sa te iubeasca si sa stea alaturi de tine. Poate te-ai despartit de curand de cineva si nu mai vrei relatii sau …exista multe motive .E doar o stare trecatoare ,nu te impacienta ,va trece .

4Cei care NU vor sa fie impreuna cu cineva

Esti una din acele persoane?Pai stai sa iti explic : un motiv ar putea fi ca nu esti suficient de matur/a nu te enerva ,cum am spus si mai sus va veni un timp cand vei simti nevoia de a avea pe cineva langa tine ,trebuie doar sa ai rabdare ,nu te grabi sa ai prieteni/iubiti doar pentru ei/ele (amicii) au nu incerca sa te maturizezi inainte de vreme sau sa te dai mare ca vai tu esti o jumatate de buletin si ai prieten/iubit care merge la facultate ,ai putea sa o patesti rau de tot,nu face concurs cu cine are cel mai „batran” prieten sau alte rahaturi  pentru ca nu vei parea mai interesanta ba chiar din contra.Stai calma toate se intampla la momentul potrivit .Un alt motiv ar fi …cum sa o spun mai frumos?Crezi ca ar fi prea obositor sau ca ar fi o bataie de cap prea mare.Nu vrei sa fi legat de cineva ,sa dai raportul sau sa trebuiasca sa stai ore in sir la telefon vrobind cu acea ersoana despre cine stie ce subiect penibil,ai rabdare candva aceste lucruri nu ti se vor parea rele si dezgustatoare.

5Cei care vor sa se „combine” cu cineva pentru a nu fi singuri/ca sa fie „la moda”

Sincera acesti oameni mi se par penibili in adevaratul sens al cuvantului.Incearca sa fi cu cineva pe care il placi sau macar sa ilcerci sa il placi nu sa te joci cu ei apoi „gata m-am pliptisit ,la gunoi cu tine” mi se par josnici si eu stiu ce spun deoarece am fost unul dintre acesti oameni,nu luam relatiile si sentimentele in serios si acum imi pare rau,datorita acestui lucru destul de multi oameni  si-au facut o parere proasta despre mine .Nu conteaza cu cati/cate ai fost conteaza cum te comportai cu ei , oamenii vor uita ce ai spus ,ce ai facut dar nu vor uita cum i-ai facut sa se simta deci ai grija ce sentimente gravezi in inima unei persoane ,ele vor disparea greu sau nu vor disparea.Parerea mea: ai grija ce faci cum faci sin de ce faci totul poate sa se intoarca impotriva ta si sa devi o usuratica/un fustangiu,desi la baieti nu cred ca ar fi o problema ci mai mult un „titlu de aur”.

1 Cei indragostiti

O,da dragilor acum ureamza indragostitii .Acei oamenii de pe norisori pufosi ce se iubesc .Nu am prea multe de spus de categoria  asta(facand abstractie de faptul ca fac si eu parte din ea) Poate avea si parti uratele de exemplu:Cum sti daca cealalta persoana te iubeste si nu doar se preface? Sau cum iti dai seama daca cel cu care esti impreuna nu stie cum sa se comporte cu tine si tu interpretezi gresit asat?Sunt multe lucruri de spus daca ma gandesc bine .Daca tu esti prea indragostit de el/ea si nu iti dai seama ca el/ea se comporta urat cu tine?Cand trebuie sa va despartiti?Relatia voastra e perfecta? Chiar ei/o iubesti?si intrebarea mea preferata care iti lasa un gust dulce in gura:Poate fi mai bine de atat? Acestea sunt intrebari la care trebuie sa va raspundeti singuri.raspunsurile nu se afla in cine stie ce carte minune ,nu se afla in horoscopul vostru doar voi le stiti trebuie doar sa stiti unde sa cautati.

Scuzati eventualele greseli…nu ma simt bine -_-.

Sper ca va placut.Sa imi spuneti despre ce vreti sa fie urmatorul post .

Sa avetii o zi buna

Alee :*

3 gânduri despre &8222;Shut up bitch ,i’m talking about…love !&8221;

  1. Am citit postul asta de pe raposatul meu telefon si nici acum nu am avut cand sa comentez.Nu stiu in care ma incadrez,mai ales ca nu am fost niciodata indragostita… .Idfk… :)))

Lasă un răspuns

