Primul MIX !!!!

the-mix-logo

Mda cum spune si titlul am facut primul meu mix,stiu sunt crazy rau de tot 😛 mai intai am facut blogul apoi am facut trilar la povesti acum fac mix??!!! nu’s normala.Inceputul mixului l-am cam bulit asa ca va rog sa ma scuzati si mi-a fost multtttttttt prea lene sa il fac iar….mda .Eu sper sa va placa si sa imi spuneti parerea voastra SINCERAAAAA!!!! fara lasa ca e frumos si in realitate te zgarie pe creier cand il auzi :))) 😛  Videoclipul…nu va chinuiti sa incercati sa ghiciti daca este trilarul unei  povesti caci nu este  , sunt nicte poze ce reprezinta glogul meu mult iubit tema roselor aflandu-se in TOATE pozele 😉 

Va rog sa imi spuneti daca nu va placut :o3 si sa imi spuneti parerea voastra generala,stiu ca nu e perfect 😀

Aici e clipul HELL YAH 

 

Va astept parerile Alee :*